Plešaté Česko. Andrej Babiš našel způsob, jak vyřeší všechny naše mindráky. Obézní lidé se však brání

Liga proti obezitě si to vzala osobně
Zobrazit fotogalerii (3)
 

Premiér České republiky se v posledních dnech naplno ponořil do volební kampaně. Evropě chce darovat Silné Česko. Pomoci by mu měla kšiltovka ve střihu amerického prezidenta Donalda Trumpa. Její pravý význam je však zcela jiný…

/POLITICKÁ SATIRA/ Blížící se volby do Evropského parlamentu a hokejové mistrovství světa má překvapivě jeden rudě do očí bijící motiv. Andrej Babiš se pokusil spojit sport a politiku, aniž by k tomu využil bývalého vynikajícího hokejového brankáře Milana Hniličku.

Stačilo se podívat na západ. Cesta do USA je jednoduše velmi inspirativní a spolu s fotografiemi v Bílém domě si premiér České republiky přivezl červenou kšiltovku. Ta má pomoci hnutí ANO k dobrému volebnímu výsledku, ale také našim hochům ke zlatým medailím. Proslýchá se však, že účel rudé přikrývky hlavy je úplně jiný. O co jde?

Nekvalitní potraviny

Že je Česká republika popelnice Evropy, není žádné překvapení. Nekvalitním potravinám druhé jakosti se u nás daří. Češi jednoduše snědí všechno. Do velkých potíží se však dostávají výrobky, které jsou pod hlavičkou Agrofert. Dle nejmenovaného zdroje se do masových výrobků dostala látka, která má velmi negativní vliv na růst vlasů.

Oddaní voliči a konzumenti Kosteleckých uzenin tak v posledních měsících řeší velmi nepříjemný problém. Regionální mistr v pojídání párku se k tomu vyjádřil stručnou SMS: “Párkům jsem vděčný za svoji slávu, ale radši bych měl zpět svoji krásnou hřívu.” Z našich měst, vesnic a obcí pomalu mizí muži, kterým hrdě vlaje účes inspirovaný Jaromírem Jágrem, a nákupní košík mají plný uzenin.

Své o tom ví také kadeřnice. “Je pravda, že za poslední půlrok chodí chlapi a prosí, jestli jim nemůžeme pomoci. Většinou jim řeknu, ať se podívá na Bruce Willise nebo Zdeňka Pohlreicha. Ti se s tím taky naučili žít.”

Plešaté Česko

Lehce hysterická propagace úžasného nápadu Andreje Babiše, kdy místo koblih lidem vnucuje pokrývku hlavy, odpovídá tempu, s kterým muži přicházejí o své husté kštice. Během každého veřejného vystoupení mává trošku pomatený a zpocený premiér rudou kšiltovkou, aby zahladil stopy.

Jde mu o čas. Blížící se mistrovství světa je období, kdy se nejvíce obyčejných českých chlapů objevuje na náměstích v hospodách a dokonce na záběrech v televizi. Kampaň Silné Česko tak řeší hned několik problémů najednou. Kdo z hokejových fanoušků nebude mít přilbu na hlavě, odhalí se pleš a lidé se začnou ptát.

Vzhledem k tomu, že má premiér Babiš v celém případu zásadní zodpovědnost, rozhodl se konat tak, aby proměnil nevýhodu v předvolební kampaň. Plešaté muže tak skryje pod červené kšiltovky Silné Česko.

Urážka

Mluvčí policie a lékařské komory vzorně mlčí a spojení kvality potravin s úpadkem vlasové pokrývky nevyvrací ani nepotvrzují. “Já jsem vegetarián, takže pokud bych měl mluvit za sebe, nemám žádný problém,” nechal se slyšet s lehce ironickým podtextem mluvčí Kosteleckých uzenin.

Úplně z jiného pohledu se na celou kampaň Andreje Babiše dívá neziskový spolek Liga proti obezitě. Rozhořčeně se k tomu vyjádřil Vít Nejedlý: “Je to urážka naší práce. Léta se snažíme, aby se Češi nepřejídali, abychom omezili obezitu u občanů všech generací, a pak premiér přijde s kampaní Silné Česko? Jak si to asi všichni vyloží?”

Na otázku jestli nemá nějaké stopy, které by naznačovaly spojení s radikálním úbytkem vlasové pokrývky u konzumentů potravin společnosti Agrofert, odpověděl jen mlčením.

Následně se pan Nejedlý chytil za hlavu a s pláčem odešel, aniž by se rozloučil. Když jsme ho viděli o několik dní později na hokejovém zápase Česko-Rusko, už měl na hlavě zmiňovanou kšiltovku. Pravděpodobně i jeho pleš měla na svědomí láska k uzeninám… 

Klíčová slova: